martes, mayo 02, 2006

CRIMES -NON TAN- EXEMPLARES.2

A ignorancia é a felicidade?-

Falaba. Ben. Iso é normal para o 95% de nós (hai persoas que viven nun permanente mutismo, deixémolo nun 5%). De cantas parvadas falaremos ao longo do día? Ao mellor son precisas un 15% de tales palabras. Eu pretendo seguir esa máxima que di “se as túas verbas non son mellores que o silencio, cala”. Pero ela non.
Falaba. Sen saber moi ben de que. Daba igual o tema. Dominábao todo. Pregunteille se falaba tamén cando durmía. Riu. A min non me fixo tanta graza...
Era católica, así que supoño que acadaría a felicidade coa súa ignorancia -porque esta foi a culpábel da súa morte-.
Da súa cabeza saíu un regueiro de palabras que imposibilitaba a visión do sangue. Todas as palabras que ao contactaren co asfalto finalmente atoparon o seu lugar no esquecemento.



¿La ignorancia es la felicidad?-

Hablaba. Bien. Eso es normal para el 95% de nosotros (hay personas que viven en un permanente mutismo, dejémoslo en un 5%). ¿De cuántas tonterías hablaremos a lo largo del día? A lo mejor necesitas un 15% de tales palabras. Yo pretendo seguir esa máxima que dice “si tus palabras no son mejores que el silencio, calla”. Pero ella no.
Hablaba. Sin saber muy bien de qué. Daba igual el tema. Lo dominaba todo. Le pregunté si hablaba también cuando dormía. Rió. A mí no me hizo tanta gracia...
Era católica, así que supongo que conseguiría la felicidad con su ignorancia –porque esta fue la culpable de su muerte-.
De su cabeza salió un reguero de palabras que imposibilitaba la visión de la sangre. Todas las palabras que al contactar con el asfalto finalmente encontraron su lugar en el olvido.

1 Comments:

At 3:33 p. m., Blogger kaysen said...

Disfrazar con más o menos palabras la más o menos reconocida ignorancia, con más o menos éxito, hace echar de menos más de un silencio, donde menos es más y más es menos tiempo en el disfraz.

 

Publicar un comentario

<< Home