viernes, abril 21, 2006

CRIMES -NON TAN- EXEMPLARES. 1

Dous paxaros
dun tiro
literario.-

Non coñecía a Cortázar. Non sabía apreciar o valor dun Pollock. Non gostaba dos meus escritos nin de Paul Auster. Alessandro Baricco éralle un completo descoñecido.
Non sei se podedes comprendelo. Era insoportábel para min.
Eu estaba lendo Crimes exemplares. Chega unha a un momento no que as historias acaban facéndose realidade e a realidade historias.
O caso é que detesto perder os meus marcapáxinas. O caso é que detesto que deteste o que eu non detesto. O resultado non é tan disparatado como pensades. Ten lóxica: os seus miolos servíronme de marcapáxinas.


Hands. ESCHER

Dos pájaros
de un tiro literario
.-

No conocía a Cortázar. No sabía apreciar el valor de un Pollock. No le gustaban mis escritos ni Paul Auster. Alessandro Baricco era un completo desconocido para ella.
No sé si podéis comprenderlo. Era insoportable para mí.
Yo estaba leyendo Crímenes ejemplares. Llega una a un momento en el que las historias acaban haciéndose realidad y la realidad historias.
El caso es que detesto perder mis marcapáginas. El caso es que detesto que deteste lo que yo no detesto. El resultado no es tan disparatado como pensáis. Tiene lógica: su cerebro despedazado me sirvió de marcapáginas.

1 Comments:

At 4:10 p. m., Blogger Fausto said...

Me encantó el post. Sobretodo el final. Un beso enorme preciosa.

 

Publicar un comentario

<< Home